2013-02-02

Idag var det sista dagen på jobbet med skift och för oss som jobbat kväll denna veckan var det 13.30-20.00 som gällde.
Som ett litet avsked beställde nästan hela gänget pizza. Stans pizzerior kommer nog börja gråta över förlusterna de kommer göra nu när vi inte har kvällsskift längre, haha.
Varje dag har det varit ett par stycken som har varit lata och beställt.

Eftersom jag slutade åtta nu och har barndans imon så blir det en lugn hemmakväll för min del.
Ensam hemma, har knäckt en kall cider och gosat ner mig i soffan framför ögongodiset i Gladiatorerna.
Sen blir det mitt absoluta favorit-ögongodis, eftersom det senaste Vampire Diaries släpptes inatt.

Ska hostande lilla jag orka med morgondagens tre pass så är det nog tyvärr ett måste att vila mig i form.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas morgondagens dans blir bra. Krya på Dej.

2013-02-01 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0