2013-02-07

Dagen kunde helt klart börjat bättre!
Låset på bildörren hade låst fast och det tog hela tjugo minuter och ett antal misslyckade knep innan jag kunde komma in = sen till jobbet.
Jag älskar Röda Faran, men de senaste veckorna har den inte varit bra för mina nerver eller min tidigare fläckfria ankomsttid till jobbet...

Idag fick jag och Jill jobba på Heppos lager istället vilket betyder att jag har skor, skor och åter skor i huvudet.
Vill inte se en enda skokartong på ett bra tag, men det blir svårt eftersom vi ska tillbaka dit imon.
Efter jobbet blev det bara lite chilltid här hemma innan Helenas dans.
Jag kunde vara med på nästan hela passet så det går framåt! Men jag förstår mig inte på den här yrseln som kommer...

Nu är jag i alla fall nedbäddad i sängen och just nu känner jag att jag gärna hade spenderat hela helgen just här, men så ska det inte bli, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Synd att den inte vill samma som Du. Hoppas det ändå fixar sig.

2013-02-08 @ 10:47:59
Postat av: Ros-Marie

Du får förlita dig på "rosa faran" i stället ( din cykel) ; )

2013-02-10 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0