Angående min himla bra dag igår...

... Så glömde jag nämna det kanske bästa.

På jobbet fick jag tillbaka två godkända ledighetsansökningar.

Den första tar mig ett steg närmare en älskad Beyonce-biljett.

Och den andra tar mig ett steg närmare en danssatsning nästa år!!
Jag får studieledighet, vilket innebär att jag kan plugga dans ett år och sen komma tillbaka till min fastanställning precis som om jag aldrig hade åkt typ.
Skönt att slippa välja mellan att säga upp mig vs chansa på dansen och att jag kan räkna med att direkt gå tillbaka till en stadig inkomst.

Det är nästan värt några glädjehopp!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Så roligt för Dej att ledighetsansökningarna beviljades.

2013-02-07 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0