Inte min turdag direkt....

Denna fredagskväll, åh denna förbannade fredagskväll...

Kan väl börja med att säga att föreställningen var jättebra! Verkligen jättekul att se!

Detsamma när det gäller att catch up med Ida. Den jäkeln hamnade mitt utanför en Hollywood-premiär i L.A. och såg bland annat självaste Johhny Depp! Hur lyckas man?!

 

Sen gick det utför!

Föreställningen var slut 19.00 och tåget går 19.02, så det var bara att vänta in nästa tåg och krama om alla svettiga dansare, haha.

En stund innan tåget ska gå så får vi information om att det är försenat men det känns okej så längre- men när förseningen överstiger en timme inser vi att det nog är bättre att ta bussen.

Bussen tar en timme och vi är i Fbg tio. Problemet är att bussen stannar vid bussterminalen och bilen står på tågstationen. Mobilen dog redan i Halmstad och den andra bilen är ändå i Kalmar, så det var bara att snällt bege sig ut på en kall promenad i klackskorna....

 

22.25 satte jag foten innanför dörren och då var plötsligt fredagskvällen bortblåst.

Nu tröstar jag mitt otroligt dåliga humör med glass och för mycket kolasås.

Helst vill jag gosa ner mig under täcket och somna till en film, men nejdå för fröken sista-sekund här har lite kvar på morgondagens dansplanering.

Man kan väl lugnt påstå att motivationen inte är på topp...

Jag funderar faktiskt på att ställa klockan tidigare och satsa på att få sova nu och vakna på ett gladare danshumör imon.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Nä, vad skall man säga, otur helt enkelt. Puss på Dig.

2013-02-10 @ 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0