The Fifty Shades of Grey movies

Den stora diskussionen runt matbordet idag på jobbet var Fifty Shades of Grey-triologin och de kommande filmerna.
De flesta tjejerna/kvinnorna fick första boken i julklapp (hade typ kunnat vara "Årets julklapp", haha), precis som jag.
Jag är i slutet av första boken (helt uppslukad), vissa har läst ut den och någon är snart klar med hela triologin.
Vem tusan hade kunnat tro att en snuskserie skulle på kort tid nästan nå samma status och försäljningssiffror och Harry Potter och Twilight?!
Men det är faktiskt en väldigt intressant bok och mycket mer än sina S&M-scener. Fast visst är sexscenerna väldiiigt detaljerat beskrivna, haha.
 
Vem vågar sig då ge sig an rollerna som Christian Grey och Ana Steele på vita duken?
Visst lär halva världen kolla, men det lär bli väldigt utmanande för skådisarna.
I Hollywood går hetsen om vilka dessa skådisar kan bli och det är stora namn som det favoriseras mellan.
För rollen som sexiga, manipulerande och smått twisted Mr Grey står det tätt mellan Ian Somerhalder (Vampire Diaries) och Matt Bomer, medan den unga och oerfarna Ana Steele har fler spekulanter.
Selena Gomez, Mila Kunis, Ashley Greene (Twilight), Alexis Bledel (Gilmore Girls), Nina Dobrev (Vampire Diaries), Lucy Hale (Pretty Little Liars) och Shailene Wildey (The Secret Life of the American Teenager) är bara några.
 
Personligen hade drömkombon varit Ian Somerhalder och Lucy Hale/Mila Kunis, fast jag är rädd att en sån roll skulle förstöra min Damon-förälskelse, haha.
Nej men det blir minst sagt spännande att se!
Jag lär gå till biosalongen när filmen väl kommer ut, men jag kommer sitta där med generade kinder, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Jag måste uppenbart läsa dessa beryktade böckerna.

2013-02-07 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0