2013-01-05

Denna lördag har det inte hänt supermycket.
Var uppe med tuppen för att slita på jobbet mellan 7-13, men cash is king säger man ju.
Sen mot eftermiddagen drog vi oss till mormor och morfar i Ätran för en kväll med god mat med dom och kusinerna.
Man behöver nog inte ens gissa vilken liten prinsessa det var som stal min uppmärksamhet hela tiden.
 
Med mig hem fick jag kära gamla Röda Faran, så nu lär jag ta och bli latmask resten av månaden, haha.
Från och med torsdag så ser ju januari annorlunda ut för min del, men hur får ni veta lite senare.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, nu är det röda faran som gäller några veckor. Jag tycker det är roligt att Du gillar den trots åldern på den , den kan väl räknas som pensionär nu.

2013-01-06 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0