Moving out -ish

Imon är det torsdag- dagen då jag ...*trumvirvel*... flyttar hemifrån!
Typ...

Min kusin ska ut och resa i två och en halv vecka och jag är kattvakt samtidigt som jag bor i hans lägenhet på Tröingeberg.

Det blir att laga mat, handla, städa, diska och tvätta själv- help me!
Men det blir nog en väldigt nyttig period för mig.

Jag blir inte själv med Kaj (katten), utan Eve hänger med så mycket hon kan och Joanna flyttar nog in lite med- så det kan bli riktigt kul.

Lägenhet, bil, katt och sambo- visst låter det riktigt vuxet, haha!

 

Naw, en väldigt liten Rebecca med farmors gamla katt.

Var en kattälskare redan då!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Adisa

Bjuder in mig själv och kommer när ni har myskväll ;) låter toppen ju!

Svar: Åh, låter toppen gumman!
Hold your dreams

2013-01-09 @ 20:43:09
Postat av: Mari-Anne

Liten har blivit stor. Tänk vad tiden går. Ja nu blir det lite träning för eget boende, kan säkert vara nyttigt. Inte minst blir det väl kul att klara allt själv. Sällskap får Du ju av RÖDA FARAN också. Ha det så gött!!

2013-01-09 @ 22:02:49
Postat av: Ros-Marie

Ha ha, vi får väl se hur länge det dröjer innan första mess eller telefon samtal kommer om att du och Evelina inte kommer överens om vem som skall göra vad....

2013-01-10 @ 06:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0