nionde januari i punktform

• Jag hade tänkt ta bilen till jobbet idag, men bestämde mig i sista stund för att vara duktig och ta cykeln ändå.
Och hur belönas man?
Med ösregn på vägen hem!!
Rättvist...

• Det är något extra att se på tv/film med min mamma. Hon försökte guida dom som värsta fotbollsfanet som skriker vad de ska göra och hon skriker högt om någon typ säger "bu".
Man blir mer rädd för henne än för filmen!

• Jag kommer sakna min säng resten av månaden. Älskade, sköna säng!

• Packat och klart i sista stund som alltid. Varför bryta en vinnande trend liksom?
Och jag är i säng innan elva- pluspöäng där.


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Man behöver inte 3D och 4D när jag finns i närheten. ;)

2013-01-10 @ 06:35:02
Postat av: Mari-Anne

Ja vid det här laget har Ni väl installerat Er. Se nu till att det inte blir för mycket kiv om Internetet så kommer det nog att fungera bra.

2013-01-10 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0