Sjuklingar i soffan

Jag var redo att ge denna dagen två tummar ner redan 04.30, och tyvärr har den levt upp till det.

Vid denna tidiga timma valde Kaj att ställa sig vid mitt huvud och jama tills jag vaknade och klappade honom.
Varför sova ända till fem liksom?

På jobbet mådde jag apa ganska direkt, men lite doping i form av Ipren fick orken att vända och dagen var positiv ett tag.

Jag gjorde roliga planer inför helgen och drog till gymmet med UlleBulle (igen, biff som tusan typ...).
Då vände allt igen.

Jag trodde mitt huvud skulle explodera och fick nöja mig med att mest stretcha.
Men med min kreativitet med stretch är det sjukt kul ändå.
Gjorde stretchövningar med ena benet helt uppåt as usual, fast på en balansbräda och så pressade jag i spaghat på snören i luften så jag kunde komma längre ner än 180 grader.
It's all about the imagination girls.
Älskar att testa nya konstiga sätt att tänja haha.

Men så var det ju min bomb till huvudvärk och efter en snabbtur hemma så orkade jag inte mycket mer än till soffan i lägenheten.
Att dra mig upp till köket för att fixa mango, glass och honungste är allt jag har klarat av, och sen hamnar jag utslagen på soffan igen.
Och att städa. För tydligen är katten också sjuk (perfect timing?).

Åh, önskar att jag var hemma och blev ompysslad istället för att behöva ta hand om oss båda sjuklingar här!
Men det är väl en nyttig erfarenhet...

Två tummar ner som sagt!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du kryar på Dej så Du orkar jobba mm imorgon. Nästa vecka så är det väl Pelle Molins väg som gäller. Visst har det väl varit en nyttig erfarenhet.

2013-01-22 @ 22:30:55
Postat av: Ros-Marie

Lilla gumman, du är alltid välkommen hem. :)

2013-01-22 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0