The "tease" in striptease

Både Burlesque och Chairdancing var riktigt kul att testa!
Båda lärarna var väldigt noga med att tydliggöra att alla kläder stannar på för det är inte strippa dessa stilarna går ut på, utan det är "the tease in striptease". Sjukt nice sagt tycker jag.
Det handlade om att hitta sin sensualitet, vara bekväm med sin kropp och ha riktigt jäkla roligt.
Mike, snubben som hade Burlesque och körde klassen helt på engelska var något otroligt go, och dansade runt i 13-centimeters pumps- den ni!

Påväg hem blev det ett obligatoriskt besök på EH och väl i Falkenberg hämtade jag upp Joanna och så åkte vi och badade jacuzzi med Pelle och Ulrika.
Pelle var den enda av oss som vågade gå upp och rulla i snön- fy!
Vi låg där ute och gottade oss halva natten innan jag och Joanna till slut begav oss till lägenheten och gosade ner oss i soffan med snacks, film och en katt i knät.
O-t-r-o-l-i-g-t bra dag tycker jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0