Bakissöndag

Om man somnar efter fyra och går upp nio kan ni nog gissa hur pigg jag var när det var dags för frukost.
En liten tröst var i alla fall att det inte bara var jag som var bakis, haha.

En drömfrukost utomhus bestående av nybakade frallor, yoghurt, juice och te hjälpte en hel del i alla fall.
Jag orkade bara vara social ett tag innan jag gick och la mig direkt dock.
Vaknade inte förrän vid ett och då drog gänget från gårdagen till Donken för bakismat.
De har helt klart dåligt inflytande på mig när det gäller att äta på Donken haha!
Efter lite nuggets köpte jag en glass och fick helt galet mycket kola. Me like.

Nej annars har jag verkligen inte gjort mycket vettigt idag.
Ångrat att det blev en hel flaska vin igår på förfesten och ifrågasatt varför jag dricker alkohol överhuvudtaget.
Tacka vet jag cider.
Sovit lite till.
Kollat på två hyrda filmer med mamma.
Och så EM-finalen såklart, även om jag saknade Sverige på plan.
Imponerande dock av det väldigt unga tyska laget!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0