Bilder på mat, mat och mer mat

Hej alla goa och glada!

Min lördag började vid halv elva med en bamsefrukost för att klara dagen, och sen bar det av till gymmet för första gången denna veckan.
Efter 1,5 timme där och med en lång go stretch/tänj i slutet så gav jag mig ner de få hundra meterna till stranden.

Hela veckan har folk snackat om hur fantastiskt väder det skulle bli idag, så vi blev allt lite besvikna på molnen och blåsten, men jag, Joanna och Alice låg ändå där i några timmar och hade det mysigt.
Vill dessutom flika in att Expressen utsåg Skrea Strand till Sveriges 3e bästa!
Den bronsmedaljen slår Halmstad såväl som Varberg- and it feels good! Haha.

Vid halv sex kom jag hem och fick speedfixa mig, eftersom familjen minus mamma (som är på Schlagerabstinens showen) skulle till Burger Inn och äta.
Jag minns inte när jag senast åt där så det satt verkligen inte fel!

Dock hade jag en hemsk huvudvärk, som inte vill ge vika trots tabletter och en powernap.
Magen vill också envisas med att värka och jag orkar knappt stå upp, vilket innebar att jag fick ställa in mitt deltagande hos Joanna ikväll.
Såg verkligen fram emot att spendera kvällen i Joannas trädgård med hos dricka och sällskap, så det är otroligt surt att man ska må dåligt just nu!
Istället hejar jag på damlandslaget från soffan, äter lite nötter och jordgubbar, och lyssnar på hur pappa snarkar en liten bit bort...

 


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du mår bättre idag.

2013-07-14 @ 11:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0