Efterlängtat med fredag!

Efter jobbet drog jag direkt till gymmet.
Otroligt smidigt att ha det i samma byggnad som jobbet.
Eftersom det är fredag och vädret över förväntan så var det rätt tomt och skönt.

Påväg hem hämtade jag ut mitt bamsepaket från Nelly på Ica.
Jag och Eve hade gått loss på sommarrean.
Jag hade beställt i princip en sak ur varenda kategori: klänning, hatt, tröja, BH, solglasögon, byxor osv. Hehe...
En del saker passade inte eller blev inte så snygga, så jag behåller sakerna nedan plus beställer långklänningen i annan storlek.
Doftljuset doftar helt underbart och de skimrande höga byxorna är nog det tajtaste jag någonsin dragit på mig- men attans så snyggt!

Efter en tur ner till stranden med la familia är jag nu hemma i värmen igen och väntar på att girlsen ska komma hit.
Trevligt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0