En kväll med fint folk man träffar för sällan

Åh, jag har haft en supermysig kväll!

Jag träffar ju Julia på tok för lite pga våra (mitt) späckade scheman, men idag blev det äntligen av.
Hon går ju in i graviditetsvecka 39 på tisdag (gaaalet) så det gäller att passa på medan man kan!

Hon och Tobias har flyttat till en stor och jättefin lägenhet på tröingeberg (nej jag är inte alls avis på den- min är ju 1100 kr billigare, typ hälften så stor och inte alls i samma skick. Nejdå, inte avis alls...), så vi, Alexandra, Erik, Nadja och hennes 2-åriga dotter spenderade kvällen där för grill, chill och kubb.
Galet trevligt var det!

Nedan finner ni min nya älskling.
Åh, vill aldrig ta av mig den typ!
Jag vet att jag alltid sagt att jag tycker att det är onödigt dyrt att köpa en äkta OnePiece, men denna var så typically me att jag inte kunde motstå.
Jag fick också ett par schyssta jeans för 119 riksdaler- score!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0