En lördag i juli

Det blev en händelserik lördag.

Jag inledde med att vara barnvakt en stund åt lillkussen Michelle mitt på dagen när hennes mamma och bror sprang Stadsloppet.
Starkt! Inget jag någonsin övervägt att göra...

Vid två kom gästerna hit.
Det är mammas gamla högstadiegäng med sina familjer som varje år i juli kommer hit för den årliga sommarfesten.
Även om det var ett par återbud i år då var det ändå typ 15 pers plus vi själva.
Jag var med lite halvt som halvt tills åtta.
Jag är ju 3-10 år äldre än de andra "barnen", så vi har inte riktigt samma intressen.

Vid åtta drog jag istället till Emelie på förfest med Joanna, Pelle och Veronika.
Trevligt som tusan!

När det började närma sig midnatt drog vi in till ett k-n-ö-f-u-l-l-t Bratt.
Lönehelg plus en himla massa turister.
Men man ska verkligen inte klaga- hellre så än tvärtom.
Vid stängningsdags delade jag och Veronika på en kebabrulle och sen kröp jag ner i sängen strax efter fyra.
En väldigt trevlig dag och framför allt kväll!

Tre nyanser av rött, haha!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser gott ut vilket som.

2013-07-28 @ 23:07:24
Postat av: Mamma

3 nyanser av rött, inte undra på att du mår dåligt...

2013-07-29 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0