Flyttshopping deluxe

Idag tog vi oss an Gekås- trots folkmassorna!
Asså omg Gekås-området känns som en helt egen värld en smockfull dag- craziness.

Men trots allt folk och tidspress så lyckades vi få ihop nästan allt på vår långa lista. Inte illa alls!
Allt ifrån smågrejer som potatissticka och tamponger till större saker som dammsugare och golvmopp åkte ner i våra två kundvagnar.
Just när det gäller elektroniken lyckades jag faktiskt fynda från flera respekterade märken till ett bra pris- tummen upp,

Dock är det ju inte direkt så att man lägger särskilt mycket tid eller energi på att välja ut en snygg och bra sax, skärbräda osv, men de och mycket mer är nödvändiga ont helt enkelt.
Men jäklar vad taggad jag börjar bli på att se hur allt kommer se ut i min lägenhet när den är klar!

Tusen tack till mamma och Eve som hjälpte mig med detta jättejobbet idag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

GÖTT att den shopping är gjord och blev så lyckad. :)

2013-08-01 @ 06:37:25
Postat av: Mari-Anne

Ja Ni fick ihop mycket på den korta tid Ni förfogade över. Bra jobbat.

2013-08-01 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0