Gårdagen

Igår var det verkligen fullt upp!

Efter jobbet (som var otroligt jobbigt att vara på med det toppenvädret) blev det full fart till Falkhallen för att repa inför söndagens dansuppträdande på Kräftfestivalen.

Därefter cyklade jag till Erika för att få mina naglar fixade.
Jag tog dom lite kortare än förra gången och valde ett somrigt mörkturkost glitter.
Inte blått, som det kanske ser ut på bilden.
Me gusta mucho!

Vid detta laget var jag såklart rätt bra hungrig eftersom jag inte hade ätit sedan lunch, så jag slängde i mig en korv med mos från Torggrillen påväg hem till Moa.

Efter lite snabbfix där drog vi först till Harrys uteservering för After Work, men det var smockat, så vi drog till Bratt istället.
De andra åt gott och några till anslöt.
Jag nöjde mig med en xider, crème brule och strawberry mojito.
Gudomligt gott och med ruggigt fint sällskap.
Attans trist bara att man skulle jobba idag som vanligt, så man var tvungen att dra elva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0