Gosetröja och mjukisshorts

Efter den glassbomben fick det räcka med en skål hemmaodlade jordgubbar till kvällsmat, haha.
Är fortfarande mätt...

Som vanligt när vädret suger och alla jobbar så har jag bara hängt här hemma.
Städat lite, börjat kolla på The Carrie Diaries och myst runt i kylande ansiktsmask och gosetröjan.
Den här gosiga skönheten fyndade min syster åt mig på Gekås för under hundralappen.
Ibland är det verkligen händigt att hon jobbar på damavdelningen och har koll på när det dyker upp guldklimpar.

Nu ska jag sova, medan Emelie och Joanna roar sig på Bratt.
Det suger att snapchatta med folk som ska festa när man själv måste sova!
Men imon väntar en väldigt efterlängtad helg!

Ps. Jag har också spanat runt lite på universitet i USA, eftersom jag vill köra ett sabbatsår där, och kan ha hittat rätt för mig. Vill på sätt och vis hoppa ett par år framåt i tiden redan nu!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Planera och fantisera är väl aldrig fel.

2013-07-05 @ 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0