Guldbröllopsfirande

Hej alla pigga och glada!
Dvs inte mig själv// trött zombie
Men solen är framme så det ska det nog bli ändring på!

Firandet igår var helt perfekt!
Det var bara vår familj plus mormor och morfar, så det var inget megastort, utan precis lagom!

De kom hit på eftermiddagen (med vädret på vår sida) och så började vi med att ta kort i trädgården som ska bli canvastavlor.
Sen satt vi ute i solen och pratade och åt lite snacks som vi hade gjort.
Lax- och kräftstjärtsrullar, melon lindad i parmaskinka, egenodlade jordgubbar och breadsticks.
Självklart blev det lite skumpa också!

När det började bli kväll tog vi taxin in till Bratt för att äta och dricka gott.
För min del blev det kalventrecoute med pommes och rosevin.

Istället för att äta dessert på plats gav vi oss hem igen, där det väntade en jättefin guldbröllopstårta i kylskåpet.
Efter detta var man i hyfsad matkoma kan jag lova...
Det dracks kaffe och likör fram tills elva någon gång, då mormor och morfar begav sig tillbaka till där de skulle spendera natten, och jag kraschade rätt gott i min säng.

Jag hoppas, och tror att alla inblandade hade en jättetrevlig dag!
Känner mig faktiskt rätt säker på det.
Och ännu en gång stort grattis till mormor och morfar som lyckats med denna stora bedrift!!

Jag tänkte köra en bildbomb lite senare ifrån systemkameran, så detta blir bara ett smakprov.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vad fina kort och vilket firande vi fick. Mycket trevligt och Ni hade verkligen tänkt på allt. Stort TACK till Er alla, vi är mycket nöjda med firandet.

2013-07-07 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0