In the middle of the night

Tjenare gott folk!
Ett litet snabbinlägg om min dag medan jag försöker återfå känsel i mina fötter och ska sova.

Med dagens sköna väder var stranden ett måste, så jag och Eve drog till hundbadet för att umgås med Joanna, Kalle, Towe, Philip och Jimmy.
Trevligt värre!
Vi var vid hundbadet eftersom Towe och Philip hade med sig urgulliga lilla Lollie.
Där låg vi och stekte till fem och avslutade med en kula på Peggens innan hemgång.

Efter lite snabb dusch och fix cyklade jag till Veronika.
Filip agerade grillmaster och vi åt riktigt god mat innan vi begav oss hem till Kalle och Alex.
Allt som allt var det jag, Joanna, Veronika, Moa, Emelie, Kalle, Alex, Filip, Simon och Pierre.
Alltid kul att blanda gamla veteraner i gänget med lite nyare ansikten.
Det dracks rätt friskt på vissa håll men jag är klenisen i gänget, så jag avstod de starkare grejerna idag.
Gissa vem som mår bäst imon?

Nej nu får jag försöka sova.
Jag är glad att jag bor en kilometer längre bort från stan än Joanna, för kvällens pådrag med allt Wheels&Wings-folk hördes rätt bra där.
Jag ska se imon om det kan komma lite bilder. Tyvärr ser jag redan nu att kameran hade råkat hamna på någon udda inställning.

Ps, hjärtat nedan var det ett flygplan som gjorde över stranden. Imponerande!


Kommentarer
Postat av: Pricken

Då fick du ge dej iväg och hämta hem henne i toyotan?

2013-07-21 @ 08:53:50
Postat av: Rebecca

Nej, jag hade druckit så det hade inte gått.
De sov över hos den ena tjejens pojkvän som bor i Halmstad.
Tur i oturen för dom ;)

2013-07-21 @ 11:30:12
Postat av: Mari-Anne

Gott att hon i alla fall hörde av sig så inte någon behövde bli orolig varför hon inte dök upp.

2013-07-21 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0