Solig söndag

Efter en skön sovmorgon och en chill förmiddag så drog jag och mamma till stranden vid tolv.
Det blåste en hel del och vattnet rörde vi inte, men med tanke på hur svenska somrar är nuförtiden så kan man inte vara för kräsen.
Och tack vare den luriga blåsten var den säkert en hel del som lyckades bränna sig- till exempel halva Evelina och mitt ansikte.
Jaja, lite röd färg är i alla fall ett tecken på att vi har sommar trots allt!

När jag ändå var i krokarna så avslutade jag med ett svettigt pass på gymmet.
Vissa kompisar påpekade att jag har gymmat mycket på sista tiden, men ärligt talat är det mest ett tidsfördriv eftersom de jobbar hela tiden och på så dumma tider, haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0