Torsdagsmys

Tråkväder = hemmadag.

Eftersom vi har en stor årlig sommarfest här på lördag så är mammas krav kristallklara. "Kliniskt rena rum". Yeah right...
Men jag har varit en duktig dotter som jag plockat i ordning, dammsugit och dammat.
Jag flyttat ju om drygt två veckor (omg!) så det är väl bara att lära sig.

Men vi hade inte bara tråkigt idag.
Mamma tog en tripp in till stan och hyrde film som belöning.
Torka aldrig tårar utan handskar släpptes igår, så vi har legat i soffan och lipat till de två första avsnitten nu.
Vilken otroligt viktig berättelse!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja den är bra. Såg den när den gick på TV. Rörande på många vis.

2013-07-26 @ 14:14:19
Postat av: Mamma

Jag grät mer denna gången då jag visste vad som skulle hända... ; (

2013-07-26 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0