Vardagar

Gårdagen ägnades åt administrativa saker tills ögonen rullade på mig.
Ansökan till CSN, ICA student, SAKS, betala nollningsavgift, kåravgift osv.
Har också så smått börjat flyttrensa i garderober och lådor, men det är ett jäkla hästjobb kvar på den fronten.
Halvtrista vardagar efter jobbet händer det oftast inte så mycket, så då kan man lika gärna fokusera på hösten!

Sen kollade jag ju såklart på Sverige-Italien.
Vinst och gruppseger- whoop whoop.
Och kul att Olivia Schough fick göra EM-debut på så nära hemmaplan hon kan komma.

Idag däremot har det hänt lite mer efter klockan fyra.
Först följde jag med Evelina till Erika när hon skulle få naglarna gjorda för första gången. Efter en stund som sällskap där drog jag en snabbis till Moa och hämtade lite grejer och sedan vidare till Vallarna.
Med tanke på allt mamma gör för mig så kunde jag knappast säga nej när hon bad mig hoppa in som parkeringsvakt på farsen.
Men solen sken och sällskapet var trevligt, så tiden flöt faktiskt på rätt bra ändå.

Väl hemma igen tyckte jag att jag förtjänade att fokusera lite på mig själv, i form av hårinpackning, ansiktsmask och spikmatta.
Vardagslyx!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Än en gång, tack för hjälpen! :)

2013-07-18 @ 09:45:48
Postat av: Mari-Anne

Så vackra blommor. Var dom till Dej eller något Du gav bort?

2013-07-18 @ 21:57:54
Postat av: Rebecca

Det var en gammal bild som jag använda för att fylla ut så det inte bara skulle bli en massa text.

2013-07-18 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0