Wheels & Wings

Igår var veckans sista jobbdag, och sista jobbdagen på ett bra tag för mig tillsammans med mitt lilla gäng.
De är ju så jävliga att de går på semester nu och kommer tillbaka precis efter jag har gjort min sista dag.
Det suger ju en aning, men eftersom jag ändå tycker om dom så bjöd jag på lite fika och vattenmelon igår.

Gårdagen var ju också starten för "Superhelgen i Falkenberg".
Wheels&Wings, Mitt kök Sverigeresan, ett par marknader och något som jag inte minns just nu gör att staden är helockuperad, och lite överallt ser man flådiga bilar.

Både jag och mamma var oplanerade för kvällen, så vi tog med oss varsin solstol och cyklade till Hjortsberg.
Vi köpte pizza och sen satte vi oss och spanade på bilarna medan vi åt, drack rose och avslutade med lite vattenmelon.
Inte illa alls!
Efter två timmar kände vi oss mätta på bilar och cyklade hem och kollade på Desperate Housewives istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0