Cheerleading och skateing

Ja, idag har jag pushat mig själv till att göra nya saker!

Tryouten gick helt ok.
Klart godkänt ur min synpunkt, men många andra är så otroligt grymma!
Det var ett "prov" med riktigt god stämning, folk peppade varandra och man vågade utmana sig själv.
Inte många uttagningar där det är så!

Jag nötte stillastående flickisar tills det gick nästan helt utan pass, och fick även en ett par bra rondat saltos. Nöjd!
Medan vissa andra körde helt sjuka kombinationer med skruvar haha.
Men det är ju därför de är med i elitlaget.
Jag tror detta gav mig bra grund inför vad jag ska träna på för hopp och dylikt under sommaren, och sen i augusti ska det nog gå ännu bättre!

Sen ringde Johanna med en smått galen idé.
När jag ändå var i Göteborg så skulle vi ge oss an att skejta!
Said and done.
Vi drog till en skatepark som hennes kompis jobbar på, och fick lite instruktioner för att lära oss grunder och något trick.
Jag kan svära på att jag talar sanning när jag säger att hon var riktigt imponerad över vår balans och kallade oss naturbegåvningar!
Så nu är vi väl bara ett par träningspass borta från att bli proffs och kamma hem de stora stålarna då...
Haha nej men det är bra mycket svårare än man kan tro och väldigt roligt!

Efter en sån dag är kroppen helt utpumpad och jag blir lite besviken om jag vaknar imon utan träningsvärk i "nyupptäckta" muskler.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Nya utmaningar som kanske ger mersmak. Önskar att Du får en jättehärlig vecka med både dans och sol. Ha det så gött!!

2013-06-16 @ 13:21:02
Postat av: Mamma

Så väl skyddade borde Ni vara oftare... ;)

2013-06-17 @ 07:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0