Dagen i punktform

• Min första riktiga semesterdag, whoop whoop.

• Jag var med Julia och Alma på Klitte. På tok för längesedan jag träffade Julia, men hon vet hur mitt säsongsschema är. Och när vi väl ses är allt som förr- guld värt.
Hon ska bli mamma snart- galet!! Men riktigt kul för henne!

• Jag är något helt sjukt förkyld!
Inte jättestarkt att bada på Klitte då egentligen kanske...

• Eve ska ha brunch imon och vi har köpt en massa frukt så bara blotta tanken på det får mig att må lite bättre. Paradise!

• Jag har på mig min av våra fina matchande silverringar med graveringen "Syster" inuti.
Pluttens student/födelsedagspresent till mig, som vi äntligen tagit tag i.

• Andreas slutar nian imon och har därför avslutningsmiddag ikväll.
Eftersom han ytterst sällan är så tillfixad så ville mamma ta massa syskonkort, och jag tyckte jag såg hemsk ut på hela bunten. Vissa dagar tycker man alla bilder blir bra, andra dagar ingen.
Men jag bjuder er på en bild ändå.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Krya på Dej. Kram!

2013-06-10 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0