Många är nog spända just nu

Tillbaka på jobbet för sista heldagen innan min semester börjar på riktigt. Åh, det känns så bra att den närmar sig!
Om en vecka har jag ju faktiskt jobbat heltid i ett år, så jag förtjänar semester jag!

Efter jobbet drog jag och Veronika till stan för att inhandla de sista studentpresenterna. Helt galet att det är 94ornas tur imon!!

Sedan mötte vi upp Joanna, Emelie, Michaela och Simon för att äta på Mixed Asia. Megamysigt!
Och tillräckligt med god mat för att försätta mig i matkoma för resten av veckan, haha.

Nu är håret uppfräshat med inpackning, kroppen med vanilla body butter, ryggen ligger mot spikmattan och jag ligger i en nybäddad säng.
Småsaker som är guld värda ibland.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0