Mår oförtjänt dåligt

Idag när jag vaknade hade jag huvudvärk direkt, så jag sov vidare.
Tyvärr var det inte så himla mycket bättre senare heller, så hela förmiddagen spenderades halvsovande på soffan.
Orättvist att må skit utan att ha druckit en massa alkohol, haha.

På eftermiddagen var vi på nationaldagsfirandet i Falkhallen.
Evelina och de andra innebandytjejerna skulle nämligen ta emot kommunens silverpokal för idrottsprestationer tack vare deras guld i skol-SM.

Senare på kvällen drog jag, Joanna, Veronika och Pelle till donken. Det känns som vi knappast var ensamma om det idag, haha.
En enkel med mysig kväll med riktiga finingar.

Men nu väntar sängen och tidig uppgång pga jobb för sista gången denna månad.
Helt otroligt underbart!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

SEMESTER, SEMESTER. Härliga ord, eller hur?

2013-06-07 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0