Student 2013

Fyra fina studentmottagningar hanns med igår.
Det blev inte mer än 1-1,5 timme på de första tre ställena, men jag ville hellre vara lite hos alla än välja bort någon.
Och studenterna uppskattade väldigt mycket att man kom, även om det bara var en stund.

Först gick jag bara tvärs över gatan till Emma, där även Johanna firades.
Träffade en del gamla lagkamrater från Böljan, vilket var jättekul.
Sedan åkte jag och Evelina hem till Emelie S, där vi åt och snackade innan jag drog vidare till Ulle, och Eve och mamma till Emma.
Hos Ulle fanns en hel del av mina kompisar, och vi träffade Ulles pojkvän Liam för första gången sedan han åkte tillbaka till USA i somras.
Även där blev det lite mat, hehe.

Sista anhalten var hos Emelie D, där såklart även tvillingsystern Michaela firades.
Även där hade jag ett gäng kompisar, vilket såklart gör det hela lite roligare.
Vi hade jätteroligt, tills jag började frysa något sjukt mycket. Till och med inomhus var det så att jag skakade och att ta på mig mjukisbyxor och halsduk hjälpte bara lite grann. Jätteskumt!
I huvudet var jag ju på partyhumör, men så som jag skakade hade jag aldrig pallat att dra in till stan och köa, så när det andra drog till stan cyklade jag hem.
Hade också fått massa utslag på halsen och huvudvärk- jätteskumt verkligen!

Allt som allt var det en riktig toppendag!
Minnena flödade och man saknade den underbara dagen.
Att åka runt så mycket gjorde att man tyvärr aldrig riktigt kom in i stämningen (och jag lyckades tajma så jag missade tårta överallt, haha), men festa gör man tillräckligt ändå. Dagen är ju trots allt för studenterna och då var det värt att de alla blev så glada över att man kom dit.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du känner Dej i bättre form nu. Kram.

2013-06-06 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0