Tillbaka i Svea Rike efter en vecka utan internet

Jag tar och slänger in ett litet snabbinlägg nu när jag är tillbaka på Jumbo Hostel i Arlanda, och så får ni er en ordentlig uppdatering sen när jag är hemma i kära Falkenberg igen.
 
Veckan har varit helt A-M-A-Z-I-N-G!
Jag vet inte vart jag ska börja...
Att säga hejdå och krama alla dessa människor som för en vecka sedan var totala främlingar var förvånandsvärt svårt och tårarna var faktiskt inte långt borta...
De ses ju som vanligt igen till hösten men för min del vet vi ju inte om det blir något återseende- och det känns jättekonstigt efter att ha spenderat dygnet runt tillsammans den här tiden...
Jag trodde inte att de skulle vara så otroligt öppna mot mig och att man skulle komma folk så nära.
I'll be seriosly missing some guys for sure!!!
 
Så nu är jag lite smådepp av seperationsångest, en hel del jetlag, väldigt trött och kombinationen ger en otroligt lättretad Rebecca.
Som att få veta att Eve hade dragit på sig min nyaste partytopp på midsommar- det kändes som ett världsproblem ungefär... Still not cool though!
 
Nej kära läsare, som har varit gulliga och kikat in här när jag varit internelös:
Jag ska upp 04.00 (japp, ni läste rätt!) för att vara på bästkusten vid lunch, så lilla cranky jag ska ta mitt godis och kolla på film på datorn.
 
Lovar mycket bättre update om resan senare!


PS. Ni som vet vilket bra pigment jag har lär bli chockade! Det känns som om all färg man faktiskt hade stannade kvar på Fuertoventura, eller möjligtvis flygplanet.
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Pricken

Eve kanske bara ville testa den och se om den var skön och ha på sej och om hon vill köpa en sån kanske? Morsan lånar sockar mm från mej men inte sjutton blir jag sur för det.

2013-06-26 @ 12:35:23
Postat av: Rebecca

Här gällde det en ny festtopp, och tidigare kom hon in till mig så ofta och tog kläder utan att fråga att ämnet ofta har diskuterats här hemma. Främst att hon inte ska ta just mina nyaste kläder som jag kanske inte ens själv hunnit använda.
Men vi har rett ut saken ;)
Och jag skrev ju faktiskt att jag var lättretad pga olika faktorer ;) u

2013-06-26 @ 15:30:39
Postat av: Mari-Anne

Syskonkärlek på hög nivå.

2013-06-26 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0