Train mode, again...

Kvällen hos Simon igår var hur trevlig som helst!
En hel del av hans kompisar var där, så det blev fler än "bara" vi i det vanliga tjejgänget+pojkvänner.
Vi grillade, spelade musik, snackade massor och hade en rätt lugn men trevlig förfest ute i Ringsegård men topputsikt.
Vi drog in till stan strax efter midnatt men efter att ha köat en bra stund till Bratt kändes det mer värt att spara dom pengarna och nöja oss med att redan ha haft en väldigt bra kväll.

Idag när jag vaknade mådde jag inte lika bra. Fy vad jag hatar att vara bakis!
Och att veta att sex timmar på tåg väntar åksjuka lilla mig gör det inte bättre.
Jag måste erkänna att jag brukar gilla att åka tåg, men denna veckan får jag mer än min beskärda del!

Och så missar jag balen i Falkenberg! Big sadface på den!!
Men jag får kolla igenom alla kort sedan och vissa klänningar har jag redan sett.
Åh, jag hoppas att alla får en riktig toppendag och verkligen känner den där speciella balkänslan!

Men eftersom det hade varit kört för min del ändå när det gäller att kolla på balen, så kan jag lika gärna åka upp till Göteborg ett par timmar tidigare och kolla på GCO's (cheerleading) sommaruppvisning.
Helt klart det roligaste idag för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0