Skådisträff

Mötet gick toppenbra!
Man fick träffa alla andra skådespelare, se vem som skulle spela vem och snacka ihop sig med de man spelar mot. Redan såhär snabbt blev det en avslappnad och skämtsam stämning, så det kommer nog bli ett grymt gäng!

Sen var det högar med papper.
Avtal, karaktärsbeskrivningar, inspelningsscheman, manus osv.
Eftersom min roll är såpass liten klarar jag mig rätt lindrigt undan- vilket är tur med tanke på hur mitt övriga schema brukar se ut, hehe.

Åh, nu har jag blivit supertaggad på det här! Det lär bli något att minnas for sure!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Nya utmaningar.

2013-03-13 @ 23:01:39
Postat av: Mamma

Spännande! :)

2013-03-14 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0