Change of plans

Egentid i danssalen följt av tre barndanspass- en standard lördagsstart för min del.
Även fortsättningen var rätt standard- åka hem och powernapa på soffan, haha.

Nu är jag hos Joanna och vi dricker, snackar och fixar oss.
Egentligen skulle jag varit på UKM och tävlat med Dance Fushion nu, men vi valde igår att hoppa av.
1. Christerl lärde sig aldrig dansen ordentligt.
2. Jag flyttade mitt 20 års-firande från ikväll till nästa lördag pga UKM, men sen fick jag veta att regionala finalen är då- are you freaking kidding me?!
Emma är ju nere från Stockholm då och så gott som alla tjejerna kunde- vilket typ aldrig händer!
3. Förra året var regionala finalen i Halmstad hur kul som helst!
Jag kände i princip alla andra tävlande, men i år är inte en enda av de grupperna med!
Antingen har de passerat åldersgränsen, de hann inte få klart sina nummer eller så hade de tröttnat lite.

Så vi valde faktiskt att strunta i det och det känns bra!
Istället så smygfirar jag ikväll smått med några av tjejerna. Trevligt som attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0