Gissar att många är rödbrända imorgon

Ännu en solig dag och ännu en dag då man verkligen önskade att man inte behövde jobba.

Idag blev det nog bikini-premiär för många, men för mig blev det sportbh/hotpants-premiär.
Jag gav mig nämligen ut på gräsmattan och körde en liten gymnastiksession. I still got it!
Sjukt vad jag saknar det ibland...

Annars har jag lagat mat åt la familia, skypat med Eve som är på utbyte med sin klass i Lettland och testat Acne Killer-ansiktsmasken.
Ni vet den svarta som syns typ överallt på Facebook? Finns på Nelly nu om någon undrar (smygreklam).
Efter en gång är det väl svårt att se någon större skillnad (och min hy är ju bra från början), men jag kan varna er att undvika ögonbrynen noga!
Jag var nära att få mina bortdragna med masken- hemskt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

För de som har solsveda lär regnet kyla ner det. :(

2013-05-08 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0