Monday's are not so bad when you have amazing dancesessions

Överlag så har dagen varit riktigt bra!

På lunchen låg vi ute och njöt av hur solen stekte på, och på eftermiddagen kunde man cykla hem utan jacka.
Rätt sjukt att för exakt en vecka sedan cyklade jag hem i ösregn och hagel!
Även till dansen kunde man skippa jackan- en cykeltur som jag förresten blev tvungen att göra på rekordtiden 8 minuter, hehe.

Det var väldigt skönt med dagens två danspass!
Svetten rann, musklerna värkte och det gick väldigt bra för mig. En skön boost!!

Jag har fått massa positiva kommentarer om hur jag dansar och att jag inte ska låta auditionsbeskedet slå ner mig- guld värt.
Visst älskar jag fortfarande dans lika otroligt mycket och som sagt så har jag ständigt blivit upplyst om mina styrkor och svagheter, så jag känner att jag har bra koll.
Att få ett sånt mail som idag blir dock såklart ändå som ett slag i magen, eftersom det hade varit bra mycket lättare att t.ex. åka till danssalen och nöta piruetter.
Men branschen är ju tyvärr så tuff.
Jag låter mig själv vara lite nedslagen nu, för att kunna hitta tillbaka till gnistan. Det måste man också få vara.
Och jag har ju kanske rätt spännande saker på g...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gnistan har Du i alla fall kvar. Tappa inte den!!

2013-05-07 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0