The Mrs Carter Show, Stockholm 2013

Oj, jag tror ärligt talat att ord inte kan förklara hur bra och oförglömlig Beyonces konsert var!!

För det första så är hon min absoluta favoritartist- bara själva grejen att få se sin största idol, och dessutom på det avståndet!
Det var en sån sjuk känsla och jag fick nypa mig i armen flera gånger och tänka "Wow, detta händer verkligen på riktigt!"

Sen så levererade hon en helt fantastisk show- värdig namnet Queen B!
Sången var toppen och ändå dansade hon röven av sig i nästan varje nummer.
Verkligen helt otrolig dans!
Och bakgrundsdansarna- OMG!

Den enda lilla mininackdelen för min del med en så ösig show var att låtar som min absoluta favorit I Was Here inte var med.
Att höra den live hade blivit som en religiös upplevelse eller nåt för mig!
Men som sagt blev det istället dans som fick en att tappa hakan, så inga sura miner här.

För er som inte hade koll så är ju kvinnan dessutom dödligt snygg!
Oavsett om det är modelljobb, dans, en fin ballad eller om hon bara ger publiken en blick!
Starquality om något!

Tusen tack Beyonce för en show jag aldrig kommer glömma!

Här kommer lite bilder från vårt lilla gäng. Alltså främst de andra, eftersom deras iPhones har bättre kameror än min 4a.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en grym upplevelse. :)

2013-06-02 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0