11 år av stark vänskap

När jag satt på tåget och rensade bland mina bilder hittade jag denna gulliga handbollsbild ala 2002. Guld!
Vi var rätt så grymma på handboll ändå, Joanna och jag.
På det sätt 9-åringar är "grymma" på sporten de håller på med.
Synd dock att laget lades ner, it was fun times!
Eftersom det trots allt är torsdag så kändes en hederlig TBT självklar!
Elva år av vänskap asså! Inte illa!
Mer illa är dock att vi i ett par år snackat om hur det året vi fyller 20 och har varit bästa vänner i 10 år så skulle det bli en jäkla fest- och tidigare i år kom vi på att vi räknat fel och 10-års jubileumet egentligen var förra året... Fail!
 
Jag bläddrade lite på Facebook och mobilen, och lyckades hitta väldigt många bilder från olika år, men jag har mer eller mindre dödshot över mig angående vissa av dom, så jag kör på några säkra kort här.
2009
 
2012
 
2013
 
Massa kärlek på dig bestie!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Herre Gud, är det så många år sedan!

2013-11-08 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0