Ingen lugn lördagskväll trots allt

Jag var bakis från kvällen innan och Veronika hade precis varit sjuk, så vi var överens om en lugn utekväll.
Åka till Bratt rätt tidigt bara för att se om det kom så mycket folk som det verkade att det skulle.
Men att högt säga orden "vi tar det lugnt" är typ en oskriven regel för att det ska bli precis tvärt om! 

Vi fixade iordning och förfestade hemma hos mig och var på Bratt kvart i tolv.
Satte oss först lugnt på övervåningen med varsin drink, men sen eskalerade det.
Det blev en sån kväll man knappt behövde betala för något (aldrig fel), sprang på en massa härligt folk och dansade så mycket man bara orkade.
Finns inget att klaga på, framför allt inte när ens förväntningar hade varit noll.

Efter stängning drog vi till Pastavagnen (mycket bättre än pizza) och promenaden hem till mig.
Vi somnade fulla och glada i Andreas gamla 90cm-säng vid halv fem- förbaskat nöjda med kvällen vi haft! 

Oroa er inte- jag hade nålat fast toppen i bh'n, haha! 


Antalet fula kort på min mobil är många just nu...

Choklad x4 för Veronikas del, eftersom "man måste passa på när chokladen kommer vara slut om 7 år!"



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0