Det går som det går

Hallihallå!

Jag har kommit till stadiet då jag accepterat att tentan får gå som den går- och det känns väldigt befriande!
Överlag är faktiskt min dag so far väldigt bra!

Den började med en powerwalk till Kållered och Willys för att få en bra start innan plugget. Kan rekommenderas!
Ni som känner mig bra vore sitta ner så ni inte svimmar av bilderna som kommer.
Jag har nämligen börjat äta grönsaker!
Det är aldrig för sent att växa upp, haha.
Så i min kyl finns för tillfället morötter, avokado, zucchini och sparris.
Och ett par söta mangos- det är ju trots allt hos frukten mitt hjärta finns.

Många av er hade nog inte trott mig utan bildbevis.

Men oroa er inte nu- min hjärna har inte blivit utbytt lagom till Halloween, utan med hem följde också lösgodis, tihi.
Det är ju faktiskt tentavecka, Halloween, egentligen höstlov och så sörjer jag att jag missar Bruno Mars i helgen.
Listan över varför jag "förtjänar" godis kan göras lång, om man bara tänker till lite, haha.

Och sist men inte minst har vi en stor anledning till att dagen känns bra- jag har fixat biljetter till premiärdagen av Catching Fire, wihoo.



Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Då blir det en helg i Lindome. Hoppas den blir bra på alla sätt. Kram.

2013-10-31 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0