Helt slut, men happy happy

Träningen gick riktigt bra! 
Framsteg för min del med gympan och jag är nära att passera den svårigheten jag låg på när jag tävlade! Lyckorus!

Annars har jag fixat, snackat lite i telefon och druckit rött te för att somna lättare (nattuggla hejhej).
Och så har jag packat! 
Beause I'm going hooooome!
Hemlängtan är galen efter fyra hela veckor!
Äntligen har jag en liten resväska här uppe så jag slipper slita sönder axlar och rygg med en massa olika väskor varje helg jag ska iväg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det skall bli sååååå roligt att du kommer hem denna helgen! :)

2013-10-18 @ 06:39:28
Postat av: Mari-Anne

Kan förstå att det är glädje i Fbg. nu när Du hälsar på. Så är det när barnen flyttar hemifrån, talar av erfarenhet.

2013-10-18 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0