(o)älskade måndag

Måndagstrött? Ojaaa!
Något fruktansvärt mycket!
Lyckades hålla mig vaken under föreläsningarna men är rätt säker på att jag nickade till när jag satt och pluggade efteråt...
Detta var dessutom veckans längsta skoldag, så en trög start men man får se fram emot resten av veckan.
 
Jag satt kvar på ett av skolans fik i två timmar och pluggade.
Eller nja, drygt en timme kanske.
Direkt efter föreläsningen behövdes ett studybreak och sen på slutet blev det mest en massa snapchattande med en lika måndagsseg Veronika.
 
När klockan äntligen slog fem drog jag på en första, kul gleeaträning.
Härligt att sjunga igen utöver ensam när jag städar.
Ett riktigt gött gäng verkar det dessutom vara!
 
Snart är jag hemma (finally!) och jag kommer verkligen inte orka annat än att sätta på Grey's och krypa ner i sängen.
 





Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Sov nu gott så är Du säkert piggare imorgon. Kram.

2013-10-07 @ 22:12:49
Postat av: Mamma

Ja, på måndagar behöver man uppenbart något upp piggande för att inte somna. :/

2013-10-08 @ 07:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0