Underbara lördag

Det var så skönt att ha en mysig hemmakväll med familjen!
Äta god mat, kolla lite idol, äta godis och se Wallander med mamma.
 
Idag började jag och Eve med en powerwalk innan jag åkte och hämtade Veronika för en mysig brunch på PåG.
Tiden bara sprang iväg och sen körde vi Andreas till jobbet i Ullared.
Först jobbade jag på Gekås och nu både Evelina och Andreas. Härmisar.
 
Nu chillfixar vi oss hos mig och dricker lite drinkar i väntan på att de andra kommer sen.
Efterlängtad kväll med de bästa? Oja!
 




Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Önskar Dej en jättemysig kväll med kompisarna. Njut!

2013-10-19 @ 18:20:11
Postat av: Mamma

Du hinner med mycket på en dag. : )

2013-10-20 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0