Good Day Gone Bad

Good:

Känslan i kroppen efter en ordentlig workout är alltid underbar!
Påväg hem hoppade jag av ett par hållplatser tidigare och unnande mog Ikeas köttebulletallrik till kvällsmat.
Den kostar ju sjukt nog 19 kr på vardagar!
Hemma blev det en lång, varm dusch innan jag gosade ner mig i sängen för att kolla på Svenska Hollywoodfruar med datorn och en sovandes pälsboll i knät.




När han sover så sött är det svårt att ha mage nog att ta sig upp i sängen och det var nog tur för...
Bad:

Jag fick höra om oroande hälsobesked för en som jag för något år sedan var riktigt tajt med.
Även om vi i dagsläget inte har särskilt mycket kontakt så slog det väldigt hårt och i halvt chocktillstånd har jag ägnat resten av kvällen nedburrad i Nisses päls.
Många oroliga tankar för personens framtid och en och annan trip down Memory Lane.
Jag antar att det är såna här tillfällen som kallas en tankeställare...
❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Usch så tråkigt. Vad det än är hoppas man ju att det ordnar sig till det bästa.

2013-09-25 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0