I kretsarna runt Järntorget (01.50)

Nu sitter jag på spårvagn 4 mot Mölndal för ett byte innan jag är hemma i Lindome.
I lurarna lyssnar jag på säsongens tävlingslåt för Cougars.
Cheermixar är rätt speciella och våra beställs från USA- meganice är dom!

Vi spenderade kvällen på puben Kellys på Andra Lång (vid Järntorget).
Det blev någon cider, ett par glass vin och en himla massa snack och god stämning.
Framför allt snackade jag massor med klassens ena Josefine och en av tre Amanda, som jag inte pratat jättemycket med tidigare, så det var jättetrevligt.
Allt som allt var vi nog 10-12 sjukgymnaststudenter som inte hade fått nog av varandra och pallrade oss dit.

Någon gång efter ett ställde vi oss i kön till klubben Pustervik, men den långa kön kombinerat med osäkerheten på om vi skulle komma in med vår ålder och det faktum att det tar närmare en timme att ta sig tillbaka till Lindome med bytena så kände jag för att dra mig.

En dag som imorgon vill jag trots allt vara hyfsat pigg!

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0