Organiserat kaos?

Mitt "kontor" dagen innan tenta, haha.
Ska dock bara vara här en timme till för sen bär det av in till stan för cheerträning. Love, love!


Förresten så går mitt gröna te åt som rinnande vatten och är snart slut! 
Velar mellan om jag ska hålla mig till grönt eller testa rött eller vitt...
Någon te-älskare där ute som kan komma med tips?

Jag älskar ju det gröna för jag behöver teinet (te's motsvarighet till koffein) på morgonen och när jag pluggar, plus att det innehåller antioxidanter och sånt.
Men jag somnar väldigt sent på kvällarna och skulle därför kanske ha nytta av rött te istället.
Samtidigt som vitt te innehåller mest antioxidanter och nyttigheter av alla, men inget tein, så det kan utan problem drickas på kvällen, men är inte lika uppiggande på morgonen...

Yikes, det är ju en helt egen vetenskap det här! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till med vilket te som är det bästa. Från mej kommer inga goda råd då te inget är för mej. Kaffe skall det vara både morgon och kväll samt några gånger däremellan. Ha en mysig helg.

2013-09-26 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0