Scorpion

Efter en bra och rolig träning, as usual, så fick jag gulligt nog skjuts hela vägen hem till Lindome av Meia och hennes mami.
Guld värt, jag var nämligen hemma tjugo i tio istället för elva!
Så när jag egentligen brukar komma hem hade jag denna gången hunnit stretcha lite till, äta, duscha, laga morgondagens lunch och börjat packa upp.

Jag har fått en liten nytändning på att stretcha.
Kort förklarat så är det bara de som är toppar/flyers i laget som har krav på sig att vara riktigt viga, eftersom det är de som gör sånt i luften i programmet.
Men ibland när man hjälper som att pressa så får man för sig att testa själv och jag chockade de andra och allra mest mig själv när jag faktiskt lyckades dra en hyfsad Scorpion.
Tidigare har jag inte ens kommit runt pga min låsta lendrygg, men uppenbarligen så är det ju möjligt ändå.
Visst, jag kommer fortfarande inte behöva göra det i programmet, men jag tycker det är kul att se själv vad jag kan klara av.
Tyvärr tänkte jag aldrig på att ofta på plats när jag var varm, men jag ska försöka fixa en bild så det finns en Före-bild att jämföra med sen.
Denna bilden är från i❤️ it, så ni skulle se vad en Scorpion är.
Som sagt är det inte benens vighet spm är det jobbiga här, utan lendryggen.



Jag tänkte aldrig på det då eftersom jag inte hade varit hos osteopaten och fått veta om min rygg än, men här ser man faktiskt rätt tydligt hur min rygg delas i en rörlig och en låst del.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0