Standard enligt moi

Jag var mer eller mindre en vrak tidigt i morse, men tentan var förhållandevis lätt och när man väl fick gå efter första timmen var vi ett helt gäng sjukgymnaster som gjorde det.
Så jag och Amanda hann med en tur i Nordstan och köpa proviant innan tåget gick klockan elva.
Jag kände både igår kväll och i morse att vantar helt klart är ett måste nu!

Nu när jag inte åkt långa tågresor sedan Stockholm-Fuertoventura i juni så har jag nästan saknat det lite, så idag blev det såklart resstil ala Rebecca:
Espresso House, film och bok.
Och eftersom jag åker över lunchtid så blev det lite subway också.
Nu är jag snart framme i Kalmar för att möta upp Veronika och jag känner mig så lättad och avslappnad!
Perfekt att komma iväg en helg med en bästa vän.
Och tydligen är det Skördefest på Öland nu (tjejen med kollen här) så det händer en del kul saker, som tex kulturnatt idag.
Ha en underbar helg allihopa!





Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt att Du hörde av Dej från Öland. Hoppas Du hittade något att inhandla på Skördefesten. Ha det så gött. Kram.

2013-09-28 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0