Tåghäng med hög musik i lurarna

Då sitter jag på tåget mot Falkenberg igen.
På schemat väntar släktträff på pappas sida (första gången på evigheter som vi "barn" är med, det är ju minst sagt en stor släkt) och sen träffa tjejerna för utgång.

Dock har jag ju det inre dilemmat att jag vill hinna umgås med folk så mycket som möjligt, samtidigt som jag vet att denna helgen är viktig plugghelg inför tentorna på både fredag och lördag...
Praktiskt på fredag och teoretisk på lördag.
Allvaret kommer minst sagt snabbt.

Btw så fattar jag inte hur jag alltid kan ta med mig så mycket grejer överallt...
Kunde knappt stänga väskan.
Väskan som får mig att längta tillbaka till fina, underbara London <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0