Tentaförberedelsedag, egentligen

Skolfri dag = sovmorgon!!!
Såg igår på Facebook att några tänkte träffas i skolan idag och plugga tillsammans- klockan 8.45.
"No chance in hell" var ungefär hur jag tänkte.

Pluggdisciplinen har dessvärre inte varit den bästa, men jag börjar misstänka att jag ställer om så när jag känner att jag egentligen kan det.
För annars har jag jätteångest och drar inte ögonen från boken, haha.
Man får bara hoppas att magkänslan stämmer med att jag faktiskt kan det på riktigt!

Så jag har fixat massa i lägenheten, pratat i telefon med la familia och Johanna, varit ute på en liten pw och så.
Känt mig ensam som tusan, för den enda jag har träffat var personalen på Ica när jag hämtade mitt paket...
Är sällskapssjuk som tusan just nu!
Men jag är ju dessvärre ensam, så jag ska lägga mig i min nybäddade säng (underbara känsla) och sträckkolla PLL, som jag har hamnat rejält efter i!
Frågan är bara om jag vågar sova själv sen, för det är ju faktist bra creepy!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var tusan så fint du bäddat! :)

Svar: Tackar tackar :)
Hold your dreams

2013-09-26 @ 07:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0