Sista Sommarlovshelgen i Fbg

Efter en powernap i bilen hem och nyladdade batterier orkade jag faktiskt mig på en utekväll igår.
Det blev en väldigt lyckad förfest hos Alex med en massa av hans kollegor från Bratt och sedan drog vi vidare till just Bratt. Som alltid är det kul med nya ansikten och igår blev det nog 10-15 stycken, men jag hade också tappert Veronika vid min sida. Hon var supergullig på Bratt och skulle agera min livvakt så fort någon kom nära eller stötte emot mitt gips. Jag trodde ibland att hon skulle slå till folk, haha. Kärlek till min beskyddare.
Självklart hör man inte hemma på ett fullt dansgolv med helgipsad arm, men vi var bara där när Prahl skulle firas- resten minglade vi runt eller satt och myssnackade,
Jag, Veronika och Alex vinglade hem till dom (vissa mer än andra) mot småtimmarna och slocknade gött allihopa i deras dubbelsäng.

Idag har vi inte gjort många knop kan jag lova. Förutom att käka en lyxfrulle/brunch/lunch med bland annat quesedillas och senare indiskt till kvällsmat så har vi varit stationerade i soffan. En klassisk bakissöndag alltså!
Inte för att vi var särskilt bakis egentligen, utan för att såna dagar kan vara mysiga ibland och regnet ändå bara öste ner.
Vi såg bland annat Dallas Buyers Club och jäklar, man förstår verkligen Matthew McConahews och Jared Letos Oscars för deras rollprestationer som HIV-smittad homofob respektive transa. Speciell men sevärd!
Dagen slutade nästan med liggsår men den var mysig med två av mina absoluta favoriter!

Jo men Rebecca, ha en så kul sista vecka på sommarlovet...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0